Oversett, oversatt

Det begynner å bli en stund siden jeg oppdaget at det ble arbeidet med at WP skal over på bokmål og nynorsk, og det var med stor glede jeg ramlet over Undreversets fine post om oversettelse av WordPress.com.

Så ramler man over denne en gang man er inne og diller.
Det får da være måter på norvagisering.😉😀

Header

12 Responses to “Oversett, oversatt”


  1. 1 Eirin januar 21, 2008, kl. 3:45 pm

    Men ingen moralske pekefingre her i gården, det er bare så fryktelig morsomt.😀

  2. 2 Undre januar 21, 2008, kl. 3:56 pm

    Hihihi! Det er noen skikkelig blundere i de oversettelsene. Jeg måtte nesten inn for å se hvem det var som hadde gjort denne, men det var ingen kjente (lucky them).

  3. 4 Undre januar 21, 2008, kl. 8:30 pm

    Ok. Jeg har gått inn og lagt inn en ny oversettelse, så da får vi håpe min velges over den eksisterende etter hvert.😉

  4. 5 Eirin januar 21, 2008, kl. 10:50 pm

    Undre:
    Ja, det noen flotte innimellom, og noen enkelte banaliteter, menmen, det er jo en innkjøringsfase, og mange kokker.🙂 Jeg er jo for pinglete til å forsøke selv, nemlig.😉

    Jeg gleder meg til å se din versjon, og så får vi bare følge med om det kommer noen eksotiske språkvekster etterhvert. Interessant blir det okke som.😉

  5. 6 Undre januar 21, 2008, kl. 11:20 pm

    Du kan logge deg inn på prosjektet og ta en kikk før du bestemmer deg for å delta der.🙂 Det er ikke så skummelt egentlig, og vi kan alle gjøre feil (bortsett fra meg da selvsagt *aqxaqHOSTxzqzenqzzxlungeqzx*

    Jeg la min versjon på linje med en annen oversettelse av «Header Image» jeg fant der, så ikke noe fancy.😉

  6. 7 Eirin januar 22, 2008, kl. 12:19 am

    Nei, riktig, KISS-metoden er å foretrekke stadig vekk og oftere enn man tror. (Keep-It-Simple-Stupid.) *gliis*😉

  7. 8 Vibeke januar 22, 2008, kl. 8:11 pm

    He he he he heeeee🙂

  8. 9 Undre januar 22, 2008, kl. 10:52 pm

    KISS er bra, Eirin!😀

  9. 10 minneapolise mars 5, 2008, kl. 3:59 am

    Hehe, wordpress norsk engelsk gir meg ofte en latter i hverdagen (og så er det fint at noen språker verre enn meg, selv om det ikke er en person)


  1. 1 Oversett, oversatt II « Eirins roteskuff Tilbakesporingfebruar 2, 2008, kl. 10:00 pm
  2. 2 Krasjkurs i WordPress.com - 4.0 - Språk i dashboard og språkliste « Undreverset Tilbakesporingapril 11, 2008, kl. 9:05 pm

Legg igjen en kommentar

Eirin

Words of Wisdom

«Og den som mener blomster å forstå og aldri møtte barneøyne blå, men søker dalens dyp og bjergets tinde, han søker intet og vil intet finne.» Arnulf Øverland

(OPP)LEST OG VEDTATT


Menn som hater kvinner - Stieg Larsson

Jenta som lekte med ilden - Stieg Larsson

Luftslottet som sprengtes - Stieg Larsson

