Konsepter

Jeg så ikke dette før jeg skulle arkivere kvitteringer (som ikke akkurat gjøres regelmessig), og jaggu…

Kvitteringer

Ble litt paff, og forsøkte å huske hva det var jeg hadde kjøpt. Latmannssettet var altså et stående kostebrett, men sistnevnte er jeg HELT tom på.😀

Muligens noe for norsk språkråd…?🙂

6 Responses to “Konsepter”


  1. 1 betty42 juli 29, 2007, kl. 10:06 pm

    Sikker på at de ikke «bare» la det på regningen din da?

    Betty

  2. 2 Lenemor juli 30, 2007, kl. 6:38 pm

    Hvorfor arkiverer man kvitteringer egentlig?

  3. 3 cat. juli 30, 2007, kl. 6:55 pm

    Latmannssett! Er ikke kostebrett litt mindre latmannsskap enn en støvsuger, f.eks…?

    Og hva i huleste en lommekoffert er – det vet ijaffal ikke jeg.😆 Det verste er jo at du eier det!

  4. 4 Eirin juli 31, 2007, kl. 10:58 pm

    Betty: Jeg tror ikke det, jeg kjøpte så få ting og hvis jeg husker riktig så hadde jeg så lite penger på den tiden at jeg umulig hadde latt noe sånt gå.🙂 Da hadde det blitt månelyst though!

    Lenemor: Det var en uvane jeg begynte med når vi måtte snu på hver øre, men den mappen har heldigvis fått stå litt ensom i det siste.😉

    cat: Akkurat det med at det skulle være latskap å bruke kostebrett er jo rimelig snodig, helt enig.🙂 Jeg håper jeg finner ut av hva pokker det er for noe, den lommekofferten, og hvis jeg gjør det, så kommer det jaggu en post om det. Proud owner of lommekoffert…:D

  5. 5 Lenemor august 1, 2007, kl. 6:57 am

    Jeg var bare redd for at det var noe jeg som kone, mor og ansvarlig familiekvinne burde gjøre, men som jeg ikke hadde fått med meg at jeg burde gjøre. Det finnes en del slike ting nemlig😉

  6. 6 cat. august 1, 2007, kl. 6:46 pm

    Jeg pleier å ta vare på alle kvitteringer og kaste de som gjelder på garantier og slikt.
    Jeg er litt dum sånn.

    *klaske panne*


Legg igjen en kommentar

Eirin

Words of Wisdom

«Og den som mener blomster å forstå og aldri møtte barneøyne blå, men søker dalens dyp og bjergets tinde, han søker intet og vil intet finne.» Arnulf Øverland

(OPP)LEST OG VEDTATT


Menn som hater kvinner - Stieg Larsson

Jenta som lekte med ilden - Stieg Larsson

Luftslottet som sprengtes - Stieg Larsson

